Thursday 10 May 2012

Härligt Regnbågs väder och längtan efter Danican!

Jag sitter här nu och tittar ut på det regniga vädret och känner att det hade varit gött att stå och fiska regnbåge i det här vädret, även om det regnar så är det väldigt varmt ute och det är perfekta förhållanden ute, riktigt maj väder säger jag! Kläckningen för åns drottning har ännu inte startat men den kommer säkert igång snart hoppas jag, ska bli gött att se dem dansa på ytan och även bli inspirerad av när öringen hoppar efter dem. Jag ryser när jag pratar om detta, detär en underbar känsla det där ska ni bara veta och jag kan förstå att det gör säkert några av mina läsare också för den känslan kan man inte beskriva med ord den är helt otrolig.
Hoppas alla mina fiskekompisar och mina läsare att ni får en underbar Mayfly Premiär.
Skitfiske på er!

Joel Björn < )))) <


No comments:

Post a Comment