Monday 6 April 2015

Apex flies for big fish with bad Intensions av Illias karanzas

Hej alla!!!

Hoppas ni mår bra alla där ute!

Fisket har kommit igång nu på riktigt och var ute med Cheddo och Illias i fredags på lite havsöringsfiske i Lökeberg! det var en mycket trevlig dag med massor av skoj och trevligt umgänge med dessa två grappar!

det jag vill göra idag är att rekommendera två sidor för er flugfiskare och det är Flies by cheddo och Apex flies.

Apex flies: är ett företag som Illias Karanzas skapat! han gör sjukt grymma poppers genom att måla dem själva och är väldigt glad att fått träffa honom! grym kille och jag har bjudit in honom som skall bli veckans bloggare här på min blogg där han får berätta mer om sitt företag och hans sjukt grymma poppers!




Flies By cheddo: Det andra jag vill rekommendera er om är en fb sida som min polare Chedomir Kumanov har. Han binder sjukt snygga ledade flugor för öring och gäddor! han skalll nu binda flugor på Danish fly fair kommande helg så om ni är där så säg hej till han och kolla in hans alster, gå gärna in och kolla på hans Facebook sida för mer info och massor av flugor!!

hoppas alla har en grymt fortsatt bra säsong med mycket fisk!

ha de!

Joel Björn
PRO Tyer

No comments:

Post a Comment